A gdyby było inaczej..

poniedziałek, 7 grudnia 2015

2. Pokątna

- Witaj, Arturze!
- Dzień dobry, James. Także robisz zakupy dla syna?
- Tak, tak. Pamiętam jak ja tędy chodziłem, gdy kupowałem pierwszą różdżkę..
- Ach.. Wspaniałe czasy..
- Witaj, Molly, Percy, Fred, George, Ron i Ginny oczywiście!
- Dzień dobry, panu. - powiedziała bardzo cicho, Ginny. Dorośli rozmawiali chwilę, podczas gdy dzieci bawiły się w berka, biegając wokół nich. Na ulicy Pokątnej było tłoczno. Wiele osób rozmawiało ze sobą, inni nosili ciężkie zakupy swoich dzieci. Wszyscy byli bardzo radośni. Państwo Weasley razem z rodziną Potter'ów poszli do księgarni Esy-Floresy. W tym sklepie wszędzie były książki . Wszyscy pokupowali potrzebne im książki i wyszli. Harry bardzo chciał zobaczyć najnowszą miotłę, Nimbusa-200. Kiedy reszta rodziny poszła do kawiarenki razem z Fredem, Georgem i Ronem, Harry podszedł do sklepu z miotłami. Przyglądali się chwilę po czym usłyszeli, że mają wracać do domu. Wszyscy się ze sobą pożegnali i rozeszli.
Harry w domu bardzo chciał wszystko obejrzeć, ale rodzice mu nie pozwolili:
- Jeszcze coś zaplamisz lub popsujesz i nie będziesz miał z czego korzystać w szkole. - mówiła łagodnym głosem Lily. Harry nie mógł się doczrkać, aż pojedzie pociągiem do Hogwartu.

P.S.
Wiem, iż rozdziały wychodzą w dużych odstępach czasowych, ale cóż nauka sama do głowy nie wejdzie ;) Dziękuję wszystkim za dobre rady, na pewno z nich skorzystam :)

3 komentarze:

  1. Nigdy nie zastanawiałam się nad tym, co by było gdyby...
    Osobiście uważam, iż Severus raczej by się nie zabij, ale z drugiej strony, nie chciał przeżywać odrzucenia Lilly jeszcze raz - co jest totalnie zrozumiałe. Także piszę, tylko inna tematyka. Zajmuję się Drarry. W razie czego, serdecznie zapraszam:

    http://bol-wyostrza-zmysly-drarry.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Sly.
    Ps. Zaciekawiłaś mnie, więc chyba zyskałaś czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę. Cóż według mnie Severus zabił się, aby żyć jeszcze raz. Tyle, że dużo to nie zmieniło, bo Lily wyszła za Jamesa :)

      Usuń
    2. Na pewno zajrzę. Cóż według mnie Severus zabił się, aby żyć jeszcze raz. Tyle, że dużo to nie zmieniło, bo Lily wyszła za Jamesa :)

      Usuń